niedziela, 19 stycznia 2014

Liebster Award

Nominacja od: Sucharowa


1. Czy lubisz słodycze?
Nienawidzę słodyczy. Zawsze po nich mam mdłości.

2. Czy masz jakieś zwierzątko?
Tak, mam. Jest to biała chomiczka. Rasa to mandżurski. 

3. Co jest twoją inspiracją w pisaniu?
No to tak:
  • Harry Potter
  • Saga Zmierzch
  • Igrzyska Śmierci
  • Seria Dary Anioła
  • Trylogia Pięćdziesiąt Twarzy Greya
  • Marvel 
4. Od kiedy jesteś Directionerką?
Od lutego 2012 roku. Moja przyjaciółka ich kocha, a mnie nimi zaraziła. Najbardziej zainspirowała mnie osoba Harry'ego Stylesa i Nialla Horana. Tyle w temacie.

5. Czy jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić?
Mam o sobie podzielone zdanie, jak o każdej istocie na tym świecie. Mam 14 lat (zaczynam 9 lutego), więc ciężko mi powiedzieć. Nikt nie jest idealny. Cieszę się, że jestem osobą otwartą, ale zarazem zamkniętą. Nienawidzę ludzi, ale są osoby, którzy chcą poznać mój nieogarnięty tok myślenia to pomagam im do tego dojść. 
Innymi słowy; nie.

6. Czy masz przyjaciół, na których zawsze możesz liczyć?
Jest ich niewiele, ponieważ słowo przyjaciel w tych czasach jest bardzo rzadkie. Jeżeli mam być szczera, to są ludzie, na których mogę polegać, ale niekoniecznie mogę ich nazwać przyjaciółmi.

7. Kto z 1D jest twoim ulubieńcem?


8. Co najbardziej lubisz robić w zimowe popołudnia?
Z racji, że jestem marzycielką, lubię myśleć. Lubię tworzyć muzykę, gram na instrumentach, czytam ulubione książki, spotykam się ze znajomymi na mieście, albo po prostu lenię się w domu. Jak co soboty, robię porządki w mieszkaniu, i razem z mamą i młodszą siostrą pieczemy ciasto, lub robimy pizzę. 

9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Słucham tylko tego, co wpadnie mi w ucho i nie mam ulubionej piosenki.

10. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Nie jem lodów. 

~*~ 
Chciałam przeprosić, że aż ponad dwa miesiące nic nie dodawałam. Ja się nie bawię w jakieś Liebster Award, ale to zrobiłam ze względu na Was, by pokazać Wam, że wciąż tutaj jestem. Dziś biorę się za rozdział. A co do komentarzy, bardzo Wam dziękuję. Obyście się już niebawem doczekali tego rozdziału. 

Trilogy Maggie & Justin


1 komentarz:

  1. Jeju, Bog wysluchal moje modlitwy, w koncu pojawi sie rozdzial! Jestem taka szczesliwa! :D Kochana, prosze poinformuj mnie jak juz dodasz :* a co liebster awars to tez cie nominowalam juz wczesniej, ale jesli nie chcesz nie musisz tego robic :) + zazdroszcze ci tego, ze nie lubisz slodyczy! o.o

    OdpowiedzUsuń